آموزش وردپرس
خانه / ارائه خدمات / نحوه ارائه خدمات

نحوه ارائه خدمات

بدون تردید بهترین شکل دریافت سرویس از این مرکز مراجعه حضوری می باشد که شامل مراحل زیر می باشد:

  • پذیرش، معاینه و نقشه کشی
  • پرو وسیله ساخته شده، آموزش، تمرین و تحویل

لکن بدلیل بعد مسافت برای بعضی از بیماران روش دیگری نیز وجود دارد که آن مراجعه به نمایندگان این شرکت در سطح استانها و انجام مراحل فوق در آن مراکز می باشد.

بدیهی است این شرکت آمادگی دارد تا به همکارانی که مایل به ارائه این سرویس در کلینیک خود می باشند  خدمات مشاوره ای و فنی ارائه نماید. بیماران گرامی می توانند، برای دریافت نام، آدرس و شماره تلفن نمایندگیهای مستقر در استانها به بخش “نمایندگی ها” در سایت شرکت مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۳۷۲۲۳۱۲۰۰ تماس حاصل فرمایند.

سفارش محصول مورد نظر:

بیماران گرامی می­توانند جهت سفارش و دریافت هر یک از انواع محصولات این شرکت، به یکی از سه روش زیر اقدام فرمایند.

  • مراجعه حضوری

در این حالت بیمار می­تواند با هماهنگی قبلی و با مراجعه به دفتر مرکزی و یا نمایندگی شرکت، نسبت به معاینه کامل و تهیه اندازه­ها و نقشه بیمار و سفارش دستگاه اقدام نمایند. بدیهی است تحویل دستگاه نیز همراه با تست و آموزش لازم در همان مکان صورت خواهد گرفت.

  • سفارش اینترنتی

در این حالت هزینه دستگاه مورد نظر به صورت اینترنتی به حساب شرکت واریز و وسیله­ی مورنظر به آدرس ارائه شده، همراه با فیلم­های آموزشی ارسال خواهد شد.

  • در این حالت بنا به درخواست بیمار، کارشناس شرکت به آدرس منزل بیمار مراجعه و نسبت به انجام معاینه حضوری و تهیه نقشه اندازه های لازم اقدام خواهد نمود. بدیهی است در صورت ارائه اندازه های لازم می توان مرحله تحویل دستگاه توسط کارشناس در منزل صورت پذیرد.

درباره ی مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *